Nejčastější dotazy | DesignLive.cz

Stránka: Vše o nákupu / Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

Kolik zaplatím za dopravu zboží?

Jak mohu za zboží zaplatit?

Za jak dlouho mi zboží doručíte?

Jakým způsobem mi zboží doručíte?

Mohu si zboží osobně vyzvednout?

Mohu si zboží při osobním odběru zkontrolavat?

Mohu si zboží před objednáním prohlédnout?

Když se mi zboží nebude líbit, mohu ho vrátit?

U produktu je uvedeno, že je vyprodaný/dočasně nedostupný. Kdy mohu očekávat jeho dodání?

Co když mi zboží dorazí rozbité?

Kolik zaplatím za dopravu zboží?

Kromě výhodných cen za výrobky můžete navíc velmi ušetřit také na dopravě! Čím více výrobků si objednáte, tím více na doppravě ušetříte! U nás totiž platíte dopravu vždy jen za jeden výrobek z celé objednávky, a to bez ohledu na to, kolik výrobků si objednáte. Všechny výrobky jsou rozdělené do tří kategorií, které zohledňují rozměry, hmotnost a vhodnost pro přepravu. Po vložení všech požadovaných výrobků do košíku se přičte cena za dopravu jednoho výrobků. Tento poplatek zahrnuje cenu dopravy, palivový příplatek, zabalení zásilky proti poškození při dopravě, obalový materiál a poplatky přepravním společnostem za rozesílání informačních e-mailů a SMS.

Vybraná skupina produktů - 0,- Kč

Designové doplňky, velmi malé předměty - 99,- Kč

Menší nábytek - 129,- Kč

Jak mohu za zboží zaplatit?

V DesignLive.cz můžete za objednávku zaplatit všemi moderními způsoby platby, které vám poskytují maximální pohodlí.

Platba předem

V případě, že zvolíte platbu platební kartou online, budete po odeslání objednávky přesměrování do platební brány GPE. Po zaplacení platební kartou je úhrada připsána během několika vteřin a zakázka je okamžitě postoupena k vyřízení. Pokud nevyužíváte platební kartu pro platby online, můžete uhradit běžným bankovním převodem, nebo můžete přijít a zaplatit hotově u nás na pobočce Praha 9 - Čakovice, kde také můžete platit platební kartou jako v běžném obchodě.

Platba dobírkou

Pokud si objednáte produkt nebo produkty, které jsou v okamžiku objednání skladem, můžete si zvolit platbu na dobírku, což znamená, že za objednávku zaplatíte řidiči přepravní společnosti, který vám balíček doručí, nebo při osobním odběru ve výdejním místě Zásilkovny. V takovém případě bude k ceně objednávky přičten poplatek za dobírku.

Platba hotově při převzetí

Dáváte-li přednost osobnímu odběru, můžete v případě objednání produktů, které jsou skladem, zaplatit hotově při převzetí zboží, přičemž takovou platbu je také možné uskutečnit kartou.

Za jak dlouho mi zboží doručíte?

Když je objednané zboží skladem

Pokud si objednáte zboží, které je skladem, budeme vaši zásilku expedovat nebo ji připravíme k osobnímu odběru do 1-2 dnů od přijetí objednávky nebo platby (podle zvoleného způsobu platby). Doručení přepravní společností trvá max. 1 pracovní den od odeslání, tzn. že žásilku obdržíte nejpozději do 2 - 3 pracovních dnů. Pokud si zvolíte osobní odběr ve výdejním místě Zásilkovny, očekávejte doručení zásilky na výdejní místo do 1 - 2 pracovních dnů od odeslání.

Když objednané zboží není skladem

Pokud si objednáte zboží, které není skladem, pak očekávejte doručení v termínu, který je uvedený na kartě každého příslušného produktu a také v potvrzení vaší objednávky. Uvedený termín dodání vždy začíná běžet od okamžiku přijetí platby. Až bude zboží připraveno k odeslání, bude vás nejprve kontaktovat expediční oddělení pro dohodnutí vhodného termínu doručení. V případě osobního odběru obdržíte e-mailovou výzvu k osobnímu odběru a pro zboží si můžete přijít kdykoli během následujících 5 pracovních dní.

Pokud v jedné objednávce objednáte více produktů s různými termíny dodání, řídí se termín dodání celé objednávky dle nejdelšího termínu.

Jakým způsobem mi zboží doručíte?

Pokud si v objednávce zvolíte doručení na vámi uvedenou adresu, bude vám balíček doručený některou z našich smluvních přepravních společností.

Expedice v případě objednávky zboží skladem

Pokud jste si objednali zboží skladem, očekávejte doručení zásilky max. do 3 pracovních dnů od přijetí objednáky nebo platby (podle zvoleného způsobu platby).

Expedice v případě objednávky zboží, které není skladem

Pokud jste si objednali zboží, které v okamžiku objednávky nebylo skladem, pak nejprve očekávejte telefonát expedičního oddělení, které vám navrhne termín doručení. Pokud se expedičnímu oddělení nepodaří s vámi spojit, zásilka nebude expedována. V den expedice obdržíte informační e-mail, který obsahuje sledovací číslo a informace o možnosti sledování zásilky na internetových stránkách přepravní společnosti.

Mohu si zboží osobně vyzvednout?

Osobní odběr je možné uskutečnit na stovkách míst v ČR a jejich počet stále roste. Kromě osobního odběru v našem skladu v Praze 9 je možné zásilky vyzvedávat také ve výdejních místech Zásilkovny a DPD ParcelShopu, jejichž síť se neustále rozšiřuje.

Při vyplňování objednávky jednoduše zvolte příslušný typ odběru a v případě Zásilkovny či DPD ParcelShopu si vyberte výdejní místo, které vám nejvíce vyhovuje. Až bude zboží připraveno k odběru, obdržíte výzvu k osobnímu odběru včetně instrukcí, jak při osobním odběru postupovat.

Vezměte prosím na vědomí, že v sítích výdejních míst Zásilkovny a DPD ParcelShopu je možné vyzvedávat balíky do určitých rozměru. Máte-li v košíku zboží, které hmotnostními a rozměrovými parametry neodpovídá podmínkách pro přepravu v těchto systémech, tento typ osobního odběru se vám v kroku 2. nákupního procesu (Doprava a platba) nenabídne. Dále máte možnost zvolit dopravu na adresu nebo osobní odběr v našem skladu v Praze 9.

Mohu si zboží při osobním odběru zkontrolovat?

DesignLive.cz je internetový obchod, proto dodržuje všechna pravidla internetového prodeje. Při osobním odběru nedochází k předání zboží v kamenné prodejně, ale přímo ve skladu, kde není možné provádět prohlídky zboží běžné v normálních prodejnách. Protože si zboží kupujete na internetu, máte možnost uplatnit zákonný nárok na odstoupení od smlouvy do 14 dní dle čl. 9. Obchodních podmínek. Pokud byste si chtěli zboží při převzetí prohlédnout a zkontrolovat, vzdáváte se tím práva na uplatnění zákonného nároku na vrácení zboží do 14 dní.

Mohu si zboží před objednáním prohlédnout?

Řada produktů z nabídky DesignLive.cz je vystavena v showroomu v Praze 9 - Čakovicích. Zde si můžete některé výrobky prohlédnout a případně ihned zakoupit, pokud jsou skladem. Více informací o showroomu a jeho fungování se dozvíte na stránce Showroom.

Když se mi zboží nebude líbit, mohu ho vrátit?

Pokud jste si objednali jakýkoli výrobek v DesignLive.cz a doma po jeho rozbalení zjistíte, že vám nevyhovuje barva, velikost, do vašeho interiéru se nehodí nebo se vám prostě nelíbí tolik jako na internetu, můžete uplatnit zákonný nárok na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu do 14 dní. Tento postup podrobně popisuje čl. 9. Obchodních podmínek.

Jak uplatnit nárok na vrácení zboží

V případě, že se rozhodnete pro vrácení zboží bez udání důvodu, pečlivě si prostudujte a postupujte dle Poučení o právu na odstoupení od smlouvy.

Jak a kdy obdržíte zpět peníze za vrácené zboží

Po přijetí zboží provedeme kontrolu, zda je zboží nepoškozené, kompletní, bez známek užívání nebo opotřebování a v původním obalu. Nejpozději do 3 dnů od doručení zboží k nám do skladu obdržíte e-mailem vystavený dobropis se splatností 7 dní a příslušná částka bude ve splatnosti dobropisu poukázána na váš bankovní účet.

Jakou částku vám za vrácené zboží vrátíme

Dobropis za vrácené zboží bude vystavený na celou kupní cenu včetně poplatku za dopravu. V případě, že je vrácené zboží nekompletní (nedílnou součástí výrobku je i jeho obal), poškozené nebo nese známky užívání či opotřebení, bude vrácená kupní cena ponížená o tomu odpovídající částku.

U produktu je uvedeno, že je vyprodaný/dočasně nedostupný. Kdy mohu očekávat jeho dodání?

Pokud u produktu místo dostupnosti naleznete "vyprodáno", znamená to, že došlo ke kompletnímu vyprodání skladových zásob v tuzemském i zahraničních skladech. V takovém případě je již velmi malá pravděpodobnost, že se výrobek do nabídky vrátí. Pokud by se tak stalo, ihned se produkt na DesignLive.cz opět objeví. Nabídka DesignLive.cz je však velmi proměnlivá a neustále do nabídky zařazujeme nové zajímavé produkty, proto doporučujeme sledovat změny sortimentu.

Pokud je však u produktu místo dostupnosti uvedeno "dočasně nedostupný", znamená to, že produkt v současné chvíli není možné objednat, můžete ale počítat s tím, že se do nabídky zpět vrátí, většinou dokonce v průběhu 2-4 týdnů.

Co když mi zboží dorazí rozbité?

Při přebírání zásilky vždy dodržujte Postup při přebírání zásilky od řidiče přepravní společnosti dle čl. 6.4. Obchodních podmínek a Reklamačního řádu. Je velmi důležité, abyste při přebírání pečlivě zkontrolovali neporušenost kartonového obalu.

Zásilku jsem nepřevzal(a) nebo převzal(a) s výhradou

Pokud je balík jakkoli poškozen (protržení, proražení apod.), ihned s řidičem sepište Škodový zápis nebo zásilku převezměte s výhradou, případně zásilku úplně odmítněte převzít. Pokud uděláte některý z těchto kroků, není nutné zkoumat oprávněnost reklamace, protože je prokazatelné, že poškození vzniklo při přepravě. V takovém případě nás ihned kontaktujte a v zásadě se jen dohodneme na zaslání nového zboží. O reklamaci se dále nemusíte starat, protože záležitost s přepravní společností budeme dále řešit jen my.

Zásilku jsem převzal(a) bez výhrad a později jsem zjistil(a) poškození

Pokud jste zásilku převzali bez výhrad a poškození vnějšího obalu, které je příčinou poškození produktu, jste zjistili až po odjezdu řidiče, nebude na reklamaci brán zřetel.

Pokud jste zásilku převzali bez výhrad, vnější obal je bez poškození a vadu produktu jste zjistili až po rozbalení, co nejdříve uplatněte reklamaci dle Reklamačního řádu.